Na Šolskem centru Slovenske Konjice-Zreče smo organizirali pomembno partnersko srečanje v okviru mednarodnega projekta AI4ED.
Cilji in usmeritve projekta AI4ED
Projekt AI4ED ima jasno začrtane cilje. Uporaba UI v izobraževalnem procesu omogoča prilagajanje učnega načrta in vsebine glede na individualne potrebe učencev ter študentov. S tem se spodbuja personalizirano in aktivno učenje, kjer so posamezniki bolj angažirani ter usmerjeni k doseganju učnih ciljev. S ključnimi kazalniki uspešnosti vzpostavljamo orodje, ki učiteljem/izobraževalcem omogoča učinkovito spremljanje napredka dijakov in hkrati omogoča prilagajanje vsebine potrebam dijakov/študentov.
Intenzivno in konstruktivno srečanje v Zrečah
Srečanje je bilo zelo intenzivno in produktivno. V sproščenem, a delovno naravnanem okolju smo s partnerji spreminjali različne ideje, delili znanje in oblikovali predloge za razvoj prilagodljivih učnih metod. Vsak partner je prispeval svoj del strokovnega znanja, kar je še dodatno obogatilo našo skupno zasnovo in postavilo temelje za učinkovite in sodobne rešitve v izobraževanju.
Naš Šolski center je med srečanjem omogočil partnerjem vpogled v svoje delovanje ter v raznolike učne dejavnosti, pri katerih se trudimo uporabljati napredne tehnologije in umetno inteligenco. Organizirali smo ogled šolskih delavnic in lokalnega podjetja za strojegradnjo, kar je udeležencem ponudilo vpogled v povezavo med izobraževanjem in industrijsko prakso.
Spoznavanje lokalne dediščine in promocija turizma
Poleg delovnega programa smo z našim partnerjem omogočili še krajši vpogled v lokalno kulturno in turistično ponudbo. Obiskali so nekaj izbranih turističnih točk, kar je pripomoglo k prijetnemu vzdušju in dodatnemu povezovanju med sodelujočimi. Tako je naše srečanje preraslo okvire zgolj delovnega sestanka in postalo tudi priložnost za kulturno izmenjavo in poglabljanje.
Nadaljnje smernice projekta
Na podlagi tega srečanja bomo partnerji nadaljevali z razvojem vsebin za projekt AI4ED, ki bodo kmalu na voljo tudi v digitalnem okolju Moodle.