• 03 757 18 00
  • Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Projekt AI4Ed

eu flag erasmus vect pos

 

 

 

 

 

Uvodno srečanje projekta, januar 2023, Španija

Torek, 10. januar 2023, je bil mejnik za projekt AI4ED Erasmus. V prostorih IMH, koordinatorja projekta, v Elgoibarju (Španija) se je na uvodnem srečanju zbralo 18 partnerjev. Srečanje je trajalo dva dni in je bilo namenjeno informiranju tako partnerjev kot  projekta, ki se bo izvajal naslednjih 24 mesecev.

Vsak partner je predstavil svojo organizacijo, ekipo in svojo vlogo v projektu ter delovne sklope in naloge, za katere so partnerji zadolženi. Drugi dan srečanja smo se osredotočili na predhodne izkušnje partnerjev, potekala pa je tudi začetna razprava o vrsti kazalnikov, ki so potrebni za vsak načrtovan modul projekta, za kazalnike uspešnosti za prilagojeno poučevanje, aktivno učenje in preprečevanje osipa. Vsi partnerji smo si imeli možnost ogledati delovne kapacitete šole, opremo, ki v povezavi z gospodarstvom sodeluje na dnevni bazi ne le pri usposabljanjih temveč tudi pri testiranju in raziskavah, ki so potrebne za implementacijo novih programov, proizvodov, materialov, AI v delovnih procesih. Projekt lahko spremljate tudi na spletni strani projekta https://www.ai4ed-project.eu/, ki je financiran s strani EU komisije v okviru Erasmus +, pod celotnim naslovom:  Towards an AI driven educational process - integrating modern careers in the educational system.

 

Slika2

 Fotografija projektnih partnerjev

Usklajevalni sestanek projekta AI4ED na sedežu CENFIM v Lizboni (november 2023)

Glavne teme, o katerih smo razpravljali so bili program usposabljanja projekta s podrobnimi specifikacijami primerov, ki so zanimivi za izobraževanje v programih mladine.

Demonstracija izvajanja izobraževanj, ki združuje teoretično znanje, laboratorijsko delo ter praktično uporabo strojne opreme. V tem konceptu so vse faze postavljene interaktivno, pri čemer jih usmerja uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije, specializiranih aplikacij za delo in nenehno spremljanje napredka v učnem procesu. Ta celosten pristop k izobraževanju, poudarja sinergijo med teoretičnim razumevanjem konceptov, praktično izvedbo v laboratorijskem okolju ter dejansko uporabo strojne opreme v realnih situacijah. Interaktivnost, ki jo omogoča IKT, dopolnjuje in obogati učni proces, omogoča individualno prilagajanje ter nudi udeležencem vpogled v lasten napredek skozi celoten izobraževalni cikel.

Slika1 Slika2

 

 

Predstavitev aktivnosti in strokovna debata na projektu AI4ED, konferenca na ŠC Slovenske Konjice-Zreče

V sklopu konference smo podrobneje predstavili in razpravljali o različnih vidikih vključevanja umetne inteligence (AI) v izobraževalni proces. Razprava je zajemala uporabo AI v kontekstu pedagoških pristopov, prilagajanja učnih vsebin posameznim potrebam, ss poudarkom na razvoju in implementaciji inovativnih tehnoloških rešitev za izboljšanje učnih izkušenj v šolskem okolju. Skozi interaktivno izmenjavo mnenj, izkušenj želimo ustvariti prostor za strokovne razprave, ki prispevajo k boljšemu razumevanju izzivov in priložnosti, ki jih prinaša vključevanje AI v sodobno izobraževanje.

Slika3

Slika4

 

Projekt AI4ED: Partnersko srečanje v Zrečah za razvoj naprednih rešitev v izobraževanju, maj 2024

Na Šolskem centru Slovenske Konjice-Zreče smo organizirali pomembno partnersko srečanje v okviru mednarodnega projekta AI4ED.

Cilji in usmeritve projekta AI4ED

Projekt AI4ED ima jasno začrtane cilje. Uporaba UI v izobraževalnem procesu omogoča prilagajanje učnega načrta in vsebine glede na individualne potrebe učencev ter študentov. S tem se spodbuja personalizirano in aktivno učenje, kjer so posamezniki bolj angažirani ter usmerjeni k doseganju učnih ciljev.  S ključnimi kazalniki uspešnosti vzpostavljamo orodje, ki učiteljem/izobraževalcem omogoča učinkovito spremljanje napredka dijakov in hkrati omogoča prilagajanje vsebine potrebam dijakov/študentov.

Intenzivno in konstruktivno srečanje v Zrečah

Srečanje je bilo zelo intenzivno in produktivno. V sproščenem, a delovno naravnanem okolju smo s partnerji spreminjali različne ideje, delili znanje in oblikovali predloge za razvoj prilagodljivih učnih metod. Vsak partner je prispeval svoj del strokovnega znanja, kar je še dodatno obogatilo našo skupno zasnovo in postavilo temelje za učinkovite in sodobne rešitve v izobraževanju.

Naš Šolski center je med srečanjem omogočil partnerjem vpogled v svoje delovanje ter v raznolike učne dejavnosti, pri katerih se trudimo uporabljati napredne tehnologije in umetno inteligenco. Organizirali smo ogled šolskih delavnic in lokalnega podjetja za strojegradnjo, kar je udeležencem ponudilo vpogled v povezavo med izobraževanjem in industrijsko prakso.

Spoznavanje lokalne dediščine in promocija turizma

Poleg delovnega programa smo z našim partnerjem omogočili še krajši vpogled v lokalno kulturno in turistično ponudbo. Obiskali so nekaj izbranih turističnih točk, kar je pripomoglo k prijetnemu vzdušju in dodatnemu povezovanju med sodelujočimi. Tako je naše srečanje preraslo okvire zgolj delovnega sestanka in postalo tudi priložnost za kulturno izmenjavo in poglabljanje.

Nadaljnje smernice projekta

Na podlagi tega srečanja bomo partnerji nadaljevali z razvojem vsebin za projekt AI4ED, ki bodo kmalu na voljo tudi v digitalnem okolju Moodle.

 slika

Partnersko srečanje vŠpaniji, november 2024

V novembru 2024 je v Španiji potekalo partnersko srečanje, kjer smo skupaj z našimi partnerji usklajevali zadnja priporočila in odprta vprašanja glede izobraževalnega programa AI4Ed na platformi Moodle, varovanja podatkov in certificiranja, uporabnih primerov. Poleg tega smo se imeli priložnost spoznati z inovativno platformo za kolektivno učenje (Kampal Data Solution).
Med srečanjem smo določili nadaljnje korake in oblikovali načrt za objavo trening programa, ki je predviden za januar 2025. Kljub intenzivnemu delu smo vzeli nekaj časa, da uživamo v utripu mesta, ki je bilo domovanje kraljev – Aragon. Delovno srečanje je bilo izjemno produktivno, saj smo dosegli pomemben napredek pri realizaciji skupnih ciljev, hkrati pa okrepili naše sodelovanje in pripravljenost na prihodnje izzive v okviru projekta.

slika

 

Spletna stran projekta AI4ED

 

Projekt je sofinanciran s podporo Evropske komisije. Mnenja in stališča, izražena v publikaciji, so izključno menenja in stališča avtorja. Evropska komisija ni odgovorna za uporabo podatkov iz te publikacije.


© 2024 Šolski center Slovenske Konjice - Zreče. Vse pravice so pridržane. Izdelal Maksima Web art