Na Gimnaziji Slovenske Konjice spodbujamo dijake k raziskovalni dejavosti v organizaciji Zveze za tehnično kulturo Slovenije regionalnega centra Maribor (ZOTKS).
Raziskovalna področja na regionalnem nivoju so sledeča:
1. astronomija ali fizika,
2. biologija,
3. ekologija z varstvom okolja,
4. etnologija,
5. matematika ali logika,
6. kemija ali kemijska tehnologija,
7. psihologija ali pedagogika,
8. ekonomija ali turizem,
9. geografija ali geologija,
10. slovenski jezik ali književnost,
11. sociologija,
12. zgodovina ali umetnostna zgodovina,
13. interdisciplinarna področja*,
14. druga področja**,
15. elektrotehnika, elektronika in robotika,
16. arhitektura ali gradbeništvo,
17. računalništvo ali telekomunikacije,
18. tehnika ali tehnologija (tekstil, lesarstvo, strojništvo idr.),
19. varnost v cestnem prometu,
20. aplikativni inovacijski predlogi in projekti.
* na interdisciplinarno področje sodijo naloge, katerih vsebina se nanaša na vsaj dve raziskovalni področji
**na tem področju se skupaj predstavijo naloge, katerih področje ni razpisano kot posebno področje
S pisanjem raziskovalne naloge dijaki razvijajo eduktivne sposobnosti, odkrivajo probleme, analizirajo in sintetizirajo informacije, razvijajo verbalne sposobnosti in premagujejo strah pred nastopanjem, se naučijo navajati vire in pridobivajo na pozitivni samopodobi.
Raziskovalna naloga se lahko prizna kot seminarska naloga pri ustreznem maturitetnem predmetu (interni del maturitetnega izpita).
Če dijaki želijo prijaviti nalogo, si morajo izbrati tudi mentorico oz. mentorja. Naloga mentorjev na konzultacijah je usmerjati dijake pri razmišljanju in izvedbi raziskave ter pri pisanju naloge.
Proces raziskovanja je zahtevno delo in zahteva kar nekaj časa, energije, motivacije dijakov in natančnosti pri pisanju naloge.
Veliko ustvarjalnih užitkov vam želim.
V tej kategoriji ni prispevkov. Če so podkategorije prikazane na tej strani, imajo morda prispevke.