Aktivnosti medgeneracijskega učenja bodo prispevale k razvoju socialnih, jezikovnih, digitalnih in drugih veščin odraslih. V svetu, ki se hitro spreminja, prilagajanje novim načinom življenja, komunikacije in učenja za odrasle lahko predstavlja velik izziv. Zgodbe, ki jih starejši pripovedujejo želimo zapisati, kategorizirati in jih objaviti, saj ne želimo, da utonejo v pozabo. Te predstavljajo osnovo za pripravo materialov in orodij za izboljšanje in promocijo medgeneracijskega učenja in dejavnosti. S sodelovanjem v medgeneracijskih delavnicah bodo vsi udeleženci imeli priložnost krepiti in razvijati svoje veščine, se družiti in se učiti. Na ta način bodo odraslih, še posebej tisti starejši od 55 let, postali aktivnejši udeleženci različnih dejavnosti vseživljenjskega in medgeneracijskega učenja. Materiali in orodja, ki jih bomo razvili so namenjeni posameznikom, učiteljem, izobraževalcem odraslih in širši javnosti.
Pred vami so zbirke zgodb starejših od 55 let, ki živijo v štirih evropskih državah: Slovenija, Češka, Italija in Portugalska. Z njimi smo se pogovarjali o njihovih življenjskih izkušnjah na različne teme. Zgodbe smo zapisali, saj ne želimo, da utonejo v pozabo. Istočasno pa zgodbe predstavljajo osnovo za pripravo materialov in orodij, s katerimi bomo prenašali znanja in izkušnje na mlajše generacije z namenom krepitve medgeneracijskega sodelovanja.
Vabljeni k branju :-)
https://interpuzzle-erasmus.wordpress.com/coming-soon/
Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorja(-ev) in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali Evropske izvajalske agencije za izobraževanje in kulturo (EACEA). Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti EACEA.