Na SPIRIT-u se je zaključil postopek, preko katerega je bilo 19 podjetij in organizacij izbranih za AMBASADORJE nacionalne kampanje »I FEEL SLOVENIA. Green. Creative. Smart.« V njihovih izdelkih oz. storitvah je komisija prepoznala prebojne in edinstvene gospodarske rešitve, ki izkazujejo ključne konkurenčne prednosti slovenskega gospodarstva: zeleno, ustvarjalno, pametno.
V družino ambasadorjev Green. Creative. Smart. so se uvrstila naslednja podjetja in organizacije, katerih predstavitve in njihove rešitve najdete TUKAJ.
Akrapovič d.o.o.
Alpina d.o.o.
AquafilSLO d.o.o.
Ekoart hiše d.o.o.
Elan d.o.o.
Equa d.o.o.
Hooray Studios d.o.o.
Ljubljanske mlekarne d.o.o.
Lotrič meroslovje d.o.o.
Luka Koper d.d.
Lumar IG d.o.o.
Mywater d.o.o.
Nordijski center Planica
Panorganix d.o.o.
Paradajz d.o.o.
Pipistrel d.o.o.
Plastika Skaza d.o.o.
SETCCE d.o.o.
SWARCO LEA d.o.o.
Prebojne rešitve izbranih slovenskih podjetij in organizacij, ki so postala ponosi glasniki slovenskega poslovnega okolja kot zelenega, kreativnega in pametnega, bodo vključene v krovna image komunikacijska sporočila, ki jih bo javna agencija SPIRIT Slovenija v javnost lansirala v sklopu večkanalne oglaševalske kampanje (digitalni mediji: TV, splet in družbena omrežja; zunanje oglaševanje, tisk …).
Kot predstavniki gospodarstva bodo ambasadorji kampanje vključeni v številne aktivnosti za promocijo slovenskega gospodarstva, med drugim tudi v AR aplikacijo, ki bo uporabnikom v sklopu sejmov in promocijskih dogodkov doma in v tujini na izkustveni način, s pomočjo interaktivnega zemljevida, približala slovensko poslovno in investicijsko okolje. Ambasadorji bodo sodelovali tudi na številnih poslovnih dogodkih, vendar je načrtovanje izvedbe le teh v trenutni situaciji nekoliko odloženo.
Ambasadorji slovenskega gospodarstva so bili izbrani na podlagi javnega poziva. Jeseni naj bi se jim v sklopu drugega javnega poziva pridružilo še do 20 slovenskih podjetij, katerih izdelki oz. storitve bodo izkazovali ključne komponente slovenskega gospodarstva: zeleno, ustvarjalno, pametno.
Možnosti vključevanja podjetij ambasadorjev kampanje Green. Creative. Smart. v prihodnje aktivnosti je nedvomno veliko, zato vas vse vabimo k razmisleku in posredovanju predlogov za še boljše in bolj učinkovito sodelovanje z navedenimi podjetji - ambasadorji kampanje pri promociji slovenskega gospodarstva.