Poznate zgodbo o sinu, ki ni mogel biti pri miru in osredotočen na učenje? Ko pa je šel z očetom na sprehod in sta med hojo skupaj ponavljala snov, je bilo otroku naenkrat vse lažje in bolj zanimivo?
Zaradi pozitivnih učinkov gibanja na učenje, smo se na SPSŠ Zreče odločili, da pouk matematike prenesemo v naravo in k temu dodamo še gibanje. Učili smo se v okolici šole in na Primorskem, kar nam je omogočila IKT tehnologija.
Nevroznanstveniki vedno bolj poudarjajo, da so možgani zaradi gibanja precej bolj učinkoviti kot med mirnim sedenjem. Zaradi koordinacije in ravnotežja, ki ga zahteva gibanje, namreč usklajeno delujeta tudi obe možganski polovici, izkoristek je večji, zaradi povečanega dotoka krvi se aktivira večja kapaciteta možganov, tako sprednji kot zadnji del, kar ugodno vpliva na sposobnost pomnjenja in koncentracije.
Dijaki so dobili v MS Forms sestavljeno preverjanje znanja, ki so ga lahko rešili zunaj, s pomočjo telefona. Preverjanje je bilo sestavljeno tako, da je bil poudarek na razmišljanju, z danimi podatki in slikami, da so lahko le kliknili pravilne rešitve. Po oddani nalogi so takoj dobili rešitve. Ob nepravilnem odgovoru so videli namige z dodatno razlago ali pa so imeli zraven povezavo do določene strani v spletnem učbeniku, kjer so bile razlage podane z animacijo. Ob reševanju so imeli možnost še hoditi oziroma si vzeti »odmor« za dodatne fizične vaje in vaje za povezovanje obeh možganskih hemisfer.
Ni pomemben le cilj – znanje, ampak tudi pot, ki je motivacijska in učencem bolj prijazna.
Mentorica: Tjaša Rajšp